Sofisticated lunch

Lunch på PM med Benjamin. Very nice! Träffade på min pappa där på uteserveringen. Han satt och åt lunch med prästen Leif som fick nobelpriset när jag satt med i nobelkommitén. Det kanske behövs tilläggas att jag gick i mellanstadiet. PM är bra. Men det kändes som att vi blev lite bortprioriterade till förmån för äldre människor. Synd. Så ska det faktiskt inte vara.

Nu ska jag fortsätta med mina visningsmappar. Fast det var ju något jag skulle skriva men det har jag glömt nu. Typiskt.

Btw så återlämnade jag Garden State och de andra filmerna till videomix igår. Eller jag lämnade inte tillbaka Vanity Fair då den hade försvunnit på något mystiskt vis. Jag letade genom hela gästrummet fyra gånger. tillslut hittar jag den längst in under soffan, utom räckhåll för mig. Tur att Syster Yster var hemma, hon har ju längre och smalare armar än mig så hon lyckades få fram den. Jag assisterade genom att hålla i lyslampan och trycka in henne under sofan. Men naturligtvis glömmer jag den förbannade skivan hemma. Men lyckligtvis skulle filmerna inte lämnas förrän idag. Det är nästan lite pinsamt att dudsen på videomix känner igen mig. En vet till och med vad jag heter. Kanske borde jag trappa ner film tittandet lite...

Kommentarer
Postat av: kim

hjälp. jag tänker carrie bradshaw-snack i huvudet hela tiden. know the feeling?

2006-07-26 @ 22:26:05
Postat av: kustbevakningen

jag viste att du skulle älska den filmen, det sa jag till dig efter jag sett den första gången i våras. i know you...men du, vill du komma hit i helgen och sunga fina sånger och klappa i henderna får du hjertans jerna höra av dig.
massa kärlek.

2006-07-27 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0