Satc

Kim, nu kan vi starta en missbrukar grupp. Jag är nu officiellt Sex-And-The-City-inist. Som sagt köpte jag boxen igår och gårkvällen tillbringades med att titta på hela säsong 1. Det är tolv avsnitt på 25 minuter vardera. Hur hann jag med det? Det är ju ffs sex timmar!
 Jag slösade iofs ingen tid på att äta riktig middag och jag kom inte i säng förrän efter tolv någon gång. Men ändå.

Snart har jag lunch och då ska jag och mamma till Servera för att titta på porslin till det nya huset. När vi var i Köpenhamn tittade vi ut vilka handukar och lakan vi vill ha. Det ska faktiskt bli riktigt kul att inreda mammas nya hus. Att ha föräldrar som är särbor är nog ganska trevligt egentligen. Jag börjar vänja mig vid tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0