Packlista till Arvika

  • Sigrid
  • Lijsa
  • En ryggsäck full med saker.

Så ambitiös (hur stavas [ambichös] egentligen?) packlista har jag. Och vad betyder egentligen bona fide? Kenicky säger det i Grease:
-It's a bona fide offer.
Och Carrie sa det några gånger i ett av Sex and the City-avsnitten jag såg i helgen. 

Jag har nu lagt fram allt jag ska ha med mig till Arvika. Tror jag. Förmodligen har jag glömt allt som är viktigt. Nåväl, nu ska det stuvas ner i min stora vandringsryggsäck. Jag hoppas att allt får plats.

Imorgon åker vi. Festivalbussen lämnar Resecentrum klockan 08:50 (Om nu någon känner för att offra en sovmorgon för att komma och vinka av oss så är ni hjärtligt välkomna ^^).

Ahhh! Nu är det Arvika!


Kommentarer
Postat av: Benjamin

bingobingobingo

typ sat-avundsjuk. menmen, ni kommer ha kul.
om ni träffar Therese och Kalle från Uppsala får du hälsa från mig!

2006-07-12 @ 17:58:14
URL: http://jesuisleparapluie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0