Ensam i kontoret

Jag blir så glad av mitt jobb. Jag försöker le varje gång jag svarar i telefonen för att låta trevlig och glad. Just nu ringer det VÄLDIGT mycket, så mina smilband får mycket motion. Och då kroppen inte förstår skillnaden på ett riktigt leende och ett fejkat så tror kroppen att jag är jätte glad och skickar ut ämnen som stimulerar detta. Det gör att jag blir jätte glad. Det är samma princip som skratt terapi: Fake it 'til you make it.

Idag har jag haft ännu en visning. det var på Pär Lagerkvists Väg 10 C. Och den var så jäkla snyggt inredd! Sådar stilrent och trendigt och skitsnyggt som man innerst inne vill ha det men inte riktigt lyckas uppnå. Med en hög Vouge på soffbordet. Jag blev helt inspirerad att börja köpa Vouge (amerikanska naturligtvis!) när jag såg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0