två dá efte lussija

För några dagar sedan siickade Siri en bild på mig som hon tagit i våras.
siri foto
I mejlet skrev hon:
"En vacker bild som jag tagit."
Det är konstigt hur man kan se så olika saker när man tittar på bilder. Jag personligen tycker att det är en jättedålig bild av mig. Jag ser trött och allmänt risig ut. Och titta bara på gluggen mellan mina tänder! Gosh! Men tydligen tyckte Siri att den var bra, vacker till och med. Quite odd. Att man kan se så olika saker när man tittar på samma bild.

Fick idag reda på hur mitt nationella prov i svenska. Klad Unn. ^_^ Högsta betyg på alla delar! Good gosh! Och det sjuka är att jag på alla delar både korta skriftliga, långa skriftliga och muntliga delen var så sjukt missnöjd efteråt. JAg var verlkign säker på att alla mina chanser att lyckas skrapa ihop till ett mvg i svenska b var ute då jag var hundra på att inte få mer än g på någon del. Jag blev glad men mest förvånad när jag idag fick redan på mina resultat.
Jag är faktiskt lite stolt...

Nu kom pappa och även han menade att det var en fin bild....wtf?!?

Var på julfest i Ubk. Trevligt, fast jag blev fett trött och beslöt mig för att gitta tidigt och dra hem och lägga mig att sova. Tror jag hittar sängen vore fan fett nice att sova.
(Läser Ett Öga Rött av Jonas Hassan Kemiri(?) och den är ju skriven på invandrarsvenska så nu har man börjat tänka att saker är fett nice vilket kan vara fett jobbigt då det skulle låt så sjukt fel om jag skulle säga det högt.

Jag vill vara nära dig.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: puff

du får hata mig, men jag tycker också att du e söt på den bilden, justa för att du ser lte trött ut ;)

2006-12-16 @ 11:49:51
Postat av: Anonym

Håller med, "fett" söt bild :)

2006-12-16 @ 18:55:38
Postat av: Anna

det var en jättefin bild på en klad sommar Unn

2006-12-18 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0