Sthlm Hrs Shw

Mina Tankar I Punktform:
  • Kungliga Huvudstaden var även vid detta besök mycket trivsamt.
  • Höjdhopp med häst är en läskig sport, vinnaren i Globen hoppade 203cm och var nära på 218. Helt galet! Att världsrekordet ligger på 247cm ska vi inte ens tänka på....det är ju som att rida an mot ett medelstort hus!
  • Jag fick en adventspresent av Ylva igår.
  • Jag har missat alla avsnitt av julkalendern utom det första.
  • Pappa sa att jag hade bytt upp mig.
  • Jag hoppas att det blir ngt mellan dem! Det skulle vara bra för mitt dåliga samvete om hon fick lite mindre fritid....(I meen this in a thoughtful way!)
  • Matte prov på torsdag, d-kurs provet. Jag är rädd.
  • Jag önskar att jag hade vetat om min sovmorgon när jag satte väckarklockan.
  • Jag vill träffa min pojke, NU! Saknar honom.
  • Vore kul med lucia-bio som Sigrid sa....hoppas jag inte har ngra prov och andra otrevligheter.
  • Borde nog hoppa in i duschen nu....mm så får det bli.
  • Lussan och Guinnes ägde Brink/Briar. Faktiskt. Synd bara att de inte fick lika höga poäng...
  • Duschen. nu!
  • Jag är trött och hungrig. Kanske man skulle äta frukost först...?
  • DUSCHA NU OMEDELBUMS!
  • Okej, okej, duschen it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0