girltalk

Nu gick Malben hem. Hon skulle bara stanna en liten stund, verkligen inte hela kvällen....det gick inte så bra. Men det var mucho trevligt.

Jag måste se till att bli klar med mitt Öjaby rum. Det känns så tråkigt att ha det halv-färdigt. Ska försöka införskaffa ngn snygg tavla och se till att få spegelglas i min spegel. Det kommer att bli så stiligt! Måste komma på ett användningsområde för min STORA lila glasvas som jag köpte vid mitt senaste Ikea besök.

Malin är så söt när hon pratar om honom...hon liksom lyser lite.
Jag håller tummarna.

Jag vill nog ha en sänggavel. SEn jag läste The Other Side of the Story (ja, jag läser Marian Keys. Take it or leave it!) har jag blivit väldigt determined att skaffa en sådan.

Och på tal om sängar så var det INTE jag som hade sönder din säng!!!

Det var trevligt att träffa Malin.

Lovelovelove(love is all we need)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0