Dan före julaftons listan på skeenden

  • Har fått jul-present från Mårten. ^^
    Emil Jensen's ljudbok Mellansnack. Hans bästa spoken word grejer.
    En mycket bra julklapp då jag när jag lyssnar på Emil direkt assosierar till den tisdagen i början på september och M var och såg herr Jensen på Musikhuset. Klad.

  • Har blivit ovän med mamma, igen.

  • Har köpt alla julklappar.
    Fast inga är bra. jag är en dålig människa. Helt galet misslyckad. Jag vill inte fira jul längre. Det kommer bli så sjukt många pinsamma tystnader när jag sitter där på julafton och alla bara tittar på mig och tänker "Va fan är det för fel på henne, hon kan ju inte mena allvar!" Men nu har jag iallafall gjort så gott jag har kunnat. Jag kan liksom inte göra mer än så.

    Jag tror inte att M blev glad för sin julklapp. Men jag förstår honom.
    Jag är dålig på allt.

  • Imorgon är det julafton.
    JAG VILL INTE VARA MED MER.
  • Nu sk ajag baka en paj som pappa ska få.

  • JAg hoppas jag inte får några fina presenter imorgon, hellst inga alls, det skulle få mig att känna mig lite mindre misslyckad tror jag. För då har ju ngen annan någon rätt att bli besvikan på mig.

Kommentarer
Postat av: kim

Unn, nu får du ta dig i hampan och skärpa till dig! Du är en underbar människa med underbara julklappar som jag vet passar på pricken till alla de som är lyckliga nog att få en av just dig! Sluta gräva ner dig som en annan mupp och visa mig den där suveräna Unn-geisten som bara just du harr! ROaaRR, beautiful, ta dig an världen! (och vår kommande nyårsfest, för du är väl on?)

2006-12-23 @ 19:26:24
Postat av: Mårten (den här gången är det faktiskt jag)

Klart jag blev glad! Fattas bara annat. Jag är bara inte så bra på att visa det...

2006-12-23 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0