Anger management

Jag misshandlade en staketstolpe så att min fina cocacola påse gick sönder. Likaså spöade jag skiten ur vår trappa med en av mina kuddar (inte en dunkudde, en av de obekväma i syntet). Malins ögonbryn fick också lida lite.
Okej, jag erkänner, jag är nog lite arg.
Jag är så konstig, när jag blir arg så blir min kropp arg först sen efter ett tag så inser huvudet vad det är som pågår. Mig veterligen så är det väl inte många andra som får urges att skrika, slåss, stampa i golvet och smälla i dörrar utan att veta varför...så blir det för mig, sen efter ett tag förstår jag varför jag är så arg.

Men efter att ha skrikit en stund och försökt dräpa trappan med en kudde så kändes det faktiskt bättre. What a relife!

Imorgon är dagen. I'll need some answers.

Ska även träffa Mi, Li, Helena och Puff imorgon för en fika med det gamla stall crewet. Precis som back in the days. Oh yeah!

TP in the evening, jag och Sigrid kommer att kicka Jon och Millans asses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0