Blink

Jag har fått jobb!
Nästa sommar det vill säga. Rolf har lovat mig att jag ska få jobba på Svensk Fastighetsförmedling även nästa år. *Happy face*
För att fira detta gick jag in i en skoaffär. Ut kom jag med ett par jätte vackra högklackade skor med kilklack. Det var kärlek! På riktigt. Och de var på rea! 50%! Så nu kostade de bara 300. Jag kände att jag inte kunde lämna affären utan dem. Love, love, love!
Jag hoppas bara att mina Allt-kommer-bli-bra-skor inte blir avundsjuka. De har ju varit favoriterna sen i januari och har vant sig ganska duktigt vid det. Jag pratade igenom detta med dem och talade om att bara för att jag köper ett till par vackra skor så kommer jag inte att älska dem mindre. Det är som med Mormors julklappar, de minskade inte i antal när vi fick Ludwig. Så är det med min kärlek till mina skor. Jag tror att de förstod....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0