The day so far

Dagens Highlights:
Köpte nya skor. De är vita tyg-sneakers. Mucho fina. Tittade på dem när jag var in town med Benjamin men då kände jag mig osäker. Så idag slog jag till. Det käns bra att ha dem i min ägo.Jag blir så glad av skor. Hur många andra har ett par skor som får dem att känna att allt kommer att bli bra? Det är bara jag så vitt jag vet....

Sigrid min älskling är tillbaka från London. Jag, som egenskap av soulmate och äkta maka, fick en kärleksgåva. Ett super tüfft linne med insriptionen:

Rock is dead
Long live paper and scissors

Denna mycket fabulösa kreation kom från David and Goliath i London. En enligt Sigrids utsago underbar affär.

Jag tittade nyss klart på Lords of Dogtown, vilken är en trevlig film. Många stiliga pojkar med långt hår som har vett att inte klä på sig. Jag har en crush på Stacey, han är het.

Dagens Lowpoints:
Jag fuskade i barnkorsordsboken.

Jag tittade på Keno.

Det  faktum att jag inte kan sätta in bilden på mitt linne! Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0