Feng Shui

Ich höre gern: The Beatles. Underbara, underbara band! Så fort jag hör dem spritter det i mig av sommarkänslor.


Jag gillar det faktum att mitt rum är nystädat! Röjsågen blev fram plockad och nu har jag kört lite i mitt rum. Nu har jag ett golv, en säng, ett skrivbord och en mängd andra roliga saker!!
Inte nog med att jag har städat alla synliga ytor, jag har även gett mig på diverse lådor och skåp. Skräp och onödiga saker själ energi från mig och gör mig onödigt trött och nedstämd. Jag håller på att läsa om Rensa i Röran med Feng Shui av Karen Kingston. Så sjukt mkt vettiga saker står det där!

 
Nu ska jag gå och rensa lite i kärleks-delen av mitt rum så kanske jag får lite lovin. ^^

Jag hoppas mina döda poeter gör bra ifrån sig och att uppspelet blir lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0