Att blogga som en sextonåring

Jag har tappat rösten, motivationen, bloggandet. Har haft svårt att hitta en ton som känns bra. Eller snarare har jag släppt ifrån mig min ton då jag blev självkritisk och ansåg mitt bloggande vara egotrippat och ointressant. Men nu har jag tänkt, varför skulle det vara fel att vara lite självcentrerad? Är det inte upp till en eventuell läsare att avgöra vad som är intressant och inte? Så nu är jag tillbaka i bloggen mitt sextonåriga jag skapade, ändrade tom tillbaka till mitt ursprungliga tema. Kändes fint på något sätt. Prestigelöst och rosa. Why not! Nu kör vi!

Idag är sista lördagen jag bor själv, så jag har passat på att kolla på fransk film och photoshoppa i fred. Ensamma helgkvällar är faktiskt något jag uppskattar en himla massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0