Vilken skillnad ett lager bets kan göra!

Gårdagens inredningsinköp inspirerade mig att göra fler improvements här hemma. Slipade och betsade ramarna till mina tavlor med dansande kvinnor. Innan var de rätt tradiga med misslyckad vitlasering.
Men nu! Satte tillbaka damerna i deras respektive ramar för en liten stund sedan. Det är som att tavlornas motiv fått en helt ny intensitet! Känns nästan som helt nya tavlor, jag kan knappt slita blicken från dem. Till på köpet var det alldeles gratis att fixa till detta då jag redan hade bets i färgen Mahogny hemma. Betsade ju mina sängben innan de skruvades fast på sängen.
Nöjd tjej.

Kommentarer
Postat av: puff

va fint du gör :)

2010-05-04 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0