Shoppingrunda och plus på kontot

Man kan faktiskt inte plugga hela tiden. Så jag tog lite ledigt nu i eftermiddag och for ner till stan. Hann träffa Malin en sväng och dricka en kaffe med henne innan hon skulle hoppa på flygbussen. Ser verkligen fram emot nästa helg då jag och hon får en weekend i Kungliga Hufudstaden tillsammans! Då ska det shoppas och semesternjutas.
Efter att ha vinkat av Malben fick jag det härliga infallet att traska ner till Röda Korsets vintagebutik i stan. Smart drag! För där inne snubblade jag över en hel hög med härliga fynd! Följande saker blev mina:


En stilig vas (mamma har en likadan... men den kostade INTE 20 kronor), två shotglas på fot, mönster till tre olika outfits och en fantastisk blå oversize-kofta.

Det bästa utav alltihopa är att min lilla shoppingspree landade på en slutsumma av plus 216 riksdaler! Efter att ha gjort av med 84 pengar på Röda Korset gick jag till Stadium och reklamerade en trasig luftmadrass. Så då fick jag pengar tillbaka och tre par härligt färgglada strumpor som jag tänker rocka i sommar. Känner mig sjukt nöjd!

Så nu är motivationen att plugga på topp! Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0