blä och tråk

Sitter i en av Linux-salarna på skolan och ber till programmeringsgudarna att min hash-tabell ska skriva sig själv. Mitt program verkar dock inte vara så värst villig att på egen hand knappra kod. Synd tycker jag.

Vill gå hem, men jag vet att jag har så mycket jobb att göra och bara en vecka att få det gjort. Så det suger lite. Min kväll kommer gå åt till att komplettera (läs: göra om) förra labben. Är inte ett dugg motiverad. Skulle mycket hellre sy klart min andra gardin. Den första färdigställde jag igår så den är redan upphängd.

Tråktråk. Kan inte ens skriva ett inspirerande blogginlägg just nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej :)



jag letar efter lite fler bloggar att läsa, länkar därför till alla som kommenterar i min blogg idag :)



mvh angelica

2010-03-10 @ 16:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kram Luffi =)

2010-03-10 @ 17:10:28
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0