Allt du inte visste.

Du heter: Unn

Smeknamn: Unn. Mitt namn är enklare att säga än de flesta mänskliga ljud, så smeknamn fastnar inte så värst lätt. Fast Petter har iofs kallat mig Gun större delen av läsåret...

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Jag tycker tystnad funkar bra för de tillfällena.

Beroende av:

Återkommer med svar senare. Är inte helt hundra faktiskt.

Vad tror folk om dig?

Att jag är sjukt glad?

Stämmer det?

Jag har inte alltid varit glad, som liten var jag rätt trumpen och inåtvänd. Men sen bubblade glädjen fram.

Vad får du oftast komplimanger för?

Att jag är fin idag.

Hur imponerar man på dig?

Genom att vara genuin och vara i sin kraft.

Brukar du skratta för dig själv?

Japp.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Emanuel verkar också vara på gång ut! Ni får ha det så roligt."

Var bor du?

Umeå men lite i Växjö också.

Trivs du där?

Ja, verkligen.

Har du haft sex idag?

Twice.

Hur svarar du i mobilen?

Hej jag heter Unn.

Vem ringde du senast?

Maggan.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?

Snicksnackade lite med Magnus. Om livet, universum och allting.

Antal timmar sömn inatt:

Lagom?

Sov du ensam?

Icke.

Brukar du komma i tid?

Emellanåt. Det varierar. Jag är en utpräglad tidspessimist, jag tror aldrig att jag ska hinna och tar därför längre tid på mig än nödvändigt eftersom "Jag kommer ju ändå komma försent så det är ingen mening att stressa".

Hur känner du dig nu?

Stark och bra. Se föregående inlägg.

Vanligaste färg på dina kläder?

Indien gick mig åt huvudet, jag har väldigt mycket färgglada kläder. Känner mig tråkig och osynlig i svart.

Vad tycker du om fötter?

Att mina egna är rätt så lyckade exemplar. Annars tycker jag inte så mycket.

Vad saknar du?

Min lägenhet i Umeå. Min oas och fristad där alla mina saker bor.

Hade du en bra kväll igår?

Ja, lagade mat, mös och tittade på The Office.

Favorit dryck på morgonen:

Te och nyponproviva. I skilda containers tack.

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Snäppet för sent.

Är du blyg?

Sannerligen inte.

Sysslar du med någon idrott?

Jag har en motvillig paus från ridningen. Har dansat en hel del på sistone.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jag blir kär oerhört fort.

Har du spytt offentligt?

Tyvärr kan jag nog inte neka.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?

Flirta, ha sex. Kissa vid sidan av vägen istället för att behöva gå in i skogen och gömma sig då behovet tränger på.

Är du nöjd med ditt liv?

Ja, jag är en do:er jag bestämmer mig för vad jag vill och ser till att det händer, i största möjliga mån.

Är du bortskämd?

När jag har semester.

Vad gör du i morgon?

Ska hänga med Alice och pyssla med Maggans webbplats.

Vad är det värsta du vet?

Hemskheter.

Har du bra vänner och äkta vänskap?

Ja, det är vackert.

Vad är det finaste du fått?

Riktig kärlek.

En speciell dag du minns:


Du samlar på:

Registeringsskyltar, ska se dem alla i ordning. Är nu på 302.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Erik.

När grät du senast?

Idag, när jag var upprörd.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Till att börja med skulle jag sätta in dem på banken. Känns sjukt opraktiskt och osäkert att ha en miljon liggande hemma.

Vill du gifta dig?

Ja.

Vill du ha barn?

Ja, lagom många.

Är du musikalisk?

HAHAHAHAHA!!!!! Nej. 
Men min röst låter bättre nät jag hör den på band än den gör i mitt huvud.

Vad dricker du helst när du är törstig?

Ramlösa naturell i glasflaska.

Bor dina föräldrar tillsammans?

Inte längre.

Har du någon gång gråtit dej till sömns?

Ja.

Biter du på naglarna?

Jag har en nagelklippare, thank you very much.


Kommentarer
Postat av: eve

Visst är det väl bäst att bli intervjuad av sig själv! ;)



...sen var det där en ny beskrivning av en tidspessimist för mig! Och även om jag anser mig själv vara tidsoptimist så har jag även samma beteende ofta!

2010-08-04 @ 21:30:40
URL: http://faagertun.blogspot.com
Postat av: Petter

det är asjobbigt på jobbet nu när jag kallar gun för unn hela tiden..

2010-08-04 @ 21:58:34
Postat av: Unn

Heja dig Petter!

Och jag håller helt med om att det är sjukt värt att intervjua sig själv!

2010-08-05 @ 00:18:15
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0