raindrops on roses and whiskers on kittens

Är skönt att man kan trösta sig med åsynen av fina möbler(stringhyllan!) och nya skor dagar som denna. För vissa dagar blir det inte riktigt som man har tänkt sig. Skulle gå till Ica och köpa mjölk innan dansen. Men så sprang tiden iväg och det blev helt plötsligt superstressigt att hinna i tid till veckans jazzlektion. Vad gjorde Unn? Inte tog hon ett förnuftigt djupt andetag, sparkade stressen all världens väg och cyklade iväg mot dansklassen. Nejnej. Istället tar hormonerna över. Och inte är de speciellt förnuftiga av sig. Så istället för produktivitet blev det stortjut och ett förvirrat telefonsamtal till pojkvännen. En halv sekund senare är känslostormen över och jag kan tyvärr konstatera att dansen redan har börjat. Fuck.
.
Men screw that, tänkte jag och slog Evelina en signal. Så istället för att stressa sönder min förvirrade kvinnokropp i hopp om att hinna dansa lite begav jag mig till Geografigränd och åt våfflor med Eve, Mia och Henk. Så himla mysigt och framför allt dundergott.
.
Om sanningen ska fram så är fina människor en mycket effektivare uppmuntrare än både stiliga möbler och tjusiga pjucks, sammanlagt.

Kommentarer
Postat av: sigrid

topp 3 unns fina skor_

3. alla andra skor du äger. för du har verkligen fntastisk sko-smak (vet inte om det är ett ord, men är tillräckligt full för att mitt inre T9 skall godkänna)

2.dina sneakers från bangkok!! tuffast skorna! och mina skor från bangkok sen...ojojoj!

1. dom snörda högklackade vita på bilden! sjukt snygga verkligen!

2010-04-08 @ 02:03:48
URL: http://isawherefromthere.blogg.se/
Postat av: Unn

Naw, du är ju för söt! :D

2010-04-08 @ 11:46:06
URL: http://mysysterwenttolondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0