IKEA arousal

Sablans så mysigt det blev hemma hos mig bara för att jag fick en smula möbler!
Well, att jag drämde till med en smula städning för att min pinnstolar och deras bord skulle känna sig välkomna kanske också bidrar till den allmänt goda stämningen som råder i hushållet.
Okej, ska jag vara riktigt ärlig så kanske det var en smula fjäskigt att lägga på fina överkastet jag köpte i Pushkar. Men rackarns va fint det blev!

Ett annat fenomen som kan vara värt att notera på en tankelapp (och sedan eventuellt omedelbart slänga i hjärnans papperåtervinning) är att jag blivit en fena på Ikeas hemsida!
Då kanske du tänker:
"Vaddå, hur svårt kan det egentligen vara...de har ju för tusiken ett helt bloody lag som jobbar dag och natt med den hemsidan. Varför skulle det vara någon slags bedrift??"
Well, det ska jag tala om för dig, och enbart dig.
DEN ÄR LIKFÖRBASKAT SKITSVÅR ATT HITTA PÅ!!!! Speciellt då man, som jag, redan har ett hum om vad man söker. Nej tacka vet jag Ikea-katalogen. Fick hem den idag. It was bliss! Ägnade en allt för lång stund åt att gå igenom den på min lunchrast. Pure njutning.

Har jag förresten nämnt att jag ersatt mitt sexliv med inredning?
Inte det? Då besparar jag mig besväret att berätta det då det verkar vara rätt obvious hur det ligger till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehe man måste ju ersätta det med något!

2009-09-23 @ 15:40:24
URL: http://visionmaggie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ehe man måste ju ersätta det med något!

2009-09-23 @ 15:40:48
URL: http://visionmaggie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0