om det jag tänkte på väg till jobbet

På vägen till jobbet formulerade jag ett långt och bra inlägg om trötthet. Helt utan negativ klang! Okej nästan utan att vara negativ. Det är ju alltid lite trist när man inser att man är trött på sig själv, så ett visst mått bitterhet fanns väl med i smeten. Fast inte mer än ett kryddmått, eller kanske en tesked....okej det var nog snarare ett par matskedar. Men det gjorde att det hela blev sådär härligt bitterswet. The best way.
Men eftersom att jag redan skrivit det inlägget i huvudet så behöver jag inte skriva det längre. Iom att min blogg i första hand finns för min egen stora njutnings skull känner jag inget behov av att knappra ut det så att andra också ska kunna ta del av det. Jag nöjer mig med att skriva om det. Då blir det ju win-win för mig. Slipper få tangentbordskramp i fingrarna och slipper köra mina tankar i repris. Grejt.
För övrigt kan jag rapportera att jag idag ska:

  1. Jobba.
  2. Deklarera.

Låter kanske inte som det ultimata upplägget för en rolig dag. But hey, you never know. Jag kanske får en present! It could happen!


Kommentarer
Postat av: J

Klart it could =)
Mmm det skeva är att jag eg gillar skåne, men ändå har jag en kvävande lust att bända loss, ja egentligen allt söder om jönköping ^^ är jag retard då eller?

2008-05-05 @ 10:13:17
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Haha äsch det där var ju typ lite sämre skrivet.. men ja tänkte att sånt kan man inte hålla på å radera å ångra å ha sig mig =)

2008-05-05 @ 11:53:45
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: sigrid

hey sweet!
fick du mitt meddelande på msn igår?
biljetetrna ska beställas imorn, så om du kommer förbi eller om du slkår en signal när du slutar så sammanstrålar vi och ringer till sandra, vår beloves reiseleiter :)

let me know!

2008-05-05 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0