Nya glasögon?

Okidoki peeps. Då får man lov att ha en åsikt. Try to disregard my lack of posing ability. Jag har glömt hur man gör. Och så är det med det. Men att jag på sista tiden sett ut som en mupp på merparten av de bilder som tagits på mig är ju ingen man pallar whina om, så nu kikar vi på glasögonbågar istället.

  1. Tom Ford
    tomford

  2. Strenesse
    strenesse
  3. Chanel
    chanel
  4. Ray Ban
    rayban

Var snälla nu! Kom ihåg att jag inte ser ett skit på dessa bilder så jag har fått kämpa för att hålla ögonen öppna! Och så pratar jag med Siri i telefon. Man skulle nästan kunna tro att jag var min lillasyster som ALLTID har en telefon tryckt mot örat. FAst så är inte fallet. Siri hade i vilket fall som hellst svårt att avgöra vilka som var hennes favoriter over the phone.
Personligen föredrar jag 1 & 2, just nu iaf. Men det har pendlat lite...så tyck nått!


Kommentarer
Postat av: siri

Jag håller mestadels på 2an, fastän fyran ändå är lite spexig. Jag känner inte att 3ans pose ger en rättvis uppfattning av glasögonen, kanske är dem snygga lite mer från sidan? Dem har iaf. potential.

2008-05-19 @ 22:50:01
URL: http://siriosa.blogspot.com
Postat av: The Idiot Wind is blowing

Pose #4 tilltalar mest.
Men Glasögonbågar #1 är nog snyggast.
Frågan är om det är en bra idé att bära Glasögonbågar #1 medan man står i Pose #4 - det kanske är ungefär dom att dividera med 0.
Det är nog förresten dags att jag drar vidare!

2008-05-19 @ 23:20:18
Postat av: amanda

fräsiga! jag röstar för båge 2 eller 3! kram

2008-05-20 @ 09:49:26
Postat av: Unn

You're votes have been registred. Thanx!

2008-05-20 @ 10:02:57
Postat av: M

Två. Fast det kan också bero på att den vinkeln är lite mer fördelaktig än de andra. Mn jag säger nog tvåan ändå.

2008-05-20 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0