höghälad

Idag kommer bli en lååång dag. För mig i alla fall. Men lång är bra. Man ser mycket mer på konserter då, dessutom kan man lokalisera saker som ligger på översta hyllan. Praktiskt!
På det sättet är högklackade skor bra. Och det gör rätt stor skillnad med bara åtta fjuttiga centimeter under hälen. Så istället för mina 172 centimeter uppfattas jag som 180 sådana. Spexigt.
Unfortunately finns det ju nackdelar också, men jag har ingen lust att vara negativ idag. Det är tråkigt. Så jag avrundar bort alla nackdelar med allting och tycker därmed att allt är roligt idag.
Bolånetrassel? Hurra!!
Irriterade kunder? Inga problem!!
Någon idiot har fått för sig att den vill bomba Palladium sönder och samman och kommer därmed även att spränga den delen av huset jag jobbar i? How exiting!! 

Dagens låt 1: Jitterbug med eh? jag har ingen aning. Den spelas på gold just nu och den gör mig alltid så glad för den fanns med som demolåt på min leksakssynth när jag var liten. *sjunger* WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO CUZ I'M NOT PLANNIN' ON GOIN SOLO
eller som jag sjöng när jag var liten:
WAKE ME UP BEFORE YOU GO-GO THERE'S NO USE CRYING OVER SPILLED OUT COCO

dagens låt 2: Kill Hollywood Me med Britta Persson

Kommentarer
Postat av: sigrid

skor is da shit!
funderade lite på om inte du borde börja gå in dina hike-skor ;)

2008-05-21 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0