Two year anniversary(sorry babe!)!

Sjukdag #10.

Insåg just en lite galen grej. På internet kan man läsa om stora delar av det som har hänt i mitt liv och snurrat i mitt huvud de senaste två åren(!). 
Jag har alltså haft min blogg i över två år! Började blogga 12 februari 06. Och nu är det redan 17 mars 08. Ja jäklar. Så det kan gå. Jag känner mig like a bad husband. Missing our two year anniversary . Men jag tror min älskade blogg förlåter mig. We have such a strong bond that I can't imagine that we would break up over something as unimportant as a missed anniversary.

Having said that så vill jag också nämna att jag eventuellt kanske möjligtvis börjar bli lite lite bättre. Jag kunde faktiskt för första gången sen jag blev sjuk sova HELA natten i natt. Kändes som ett major break! Att få sova utan att vakna av smärtan är helt fantastiskt!
Idag har jag bara ätit ipren. Och jag känner ändå inte för att be någon put me out of my misery, med hjälp av tex ett nackskott. Det måste ju vara a good sign!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0