sista jobbedagen

Sista dagen på jobbet och det känns både vemodigt och bra. Vemodigt på det viset att jag nu jobbat här så jämlans länge. In alles 5 somrar. Och nu hela vintern med...så att lämna ifrån sig nycklarna igår kändes hårt. jag hatar tomma nyckellknippor, det var alltid det värsta med att sluta skolan innan sommarlovet, man blev av med minst en nyckel. Och nu blev jag inte bara av med en nyckel utan två(!). Både den till kontoret i Växjö och nyckelet till Alvesta officet. No more access för mig inte. Man vill ju kunna öppna dörrar liksom.

Har nu scannat in alla biljetter, mitt visakort, mitt leg...bara passen kvar. Känns bra. Nu är det ta mig tusan bara sex dagar kvar tills vi åker. WHAAAAAAAAA!
Och ikväll har vårt älskade uteställe, Kafé DeLuxe, varit så bussiga att de bjudit in mitt favoritband! Billie the Vision & the Dancers ska alltså spela på min sistaste Växjö-utekväll på ett bra tag. I iz klad Unn!
Kanske skulle man bjuda in lite folk på förfest? Hm, kanske skulle vara ngt! Iofs ska jag ju ha ett megafest hos mig imorgon, men ändå, nu räcker det inte med Carpe Diem även natten måste fångas!

Kommentarer
Postat av: sigrid

den där sista meningen tog jag fasta på...lite väl seriöst kanske ;)

2008-08-29 @ 11:53:28
Postat av: Unn

Ja, din knäppis!

2008-08-29 @ 14:29:00
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se/
Postat av: hundraartonetthundra

Ditt svar är publicerat. Ha en fortsatt trevlig dag!



Mvh hundraartonetthundra

2008-08-29 @ 19:27:33
URL: http://hundraartonetthundra.blogg.se/
Postat av: J

Äh det tog mig minst flera tusen försök! Iofs visste jag redan innan att jag är korkad, så chocken var mindre för mig..



resfeber nu tro? =)

2008-08-29 @ 20:31:35
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: hundraartonetthundra

Ditt svar är publicerat. Ha en fortsatt trevlig dag!



Mvh hundraartonetthundra

2008-08-29 @ 20:56:44
URL: http://hundraartonetthundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0