dumma chrille

P3 på jobbet! I is so happy! detta är nog det lyckligaste någon varit över en förlängningssladd typ någonsin.

Fast jag är inte på speciellt bra humör i övrigt. Tyckte att Chrille var dum mot mig på facebook han skrev i en tråd:

jag sammanfattar festen:

alla kommer i min bil till festen, vi börjar göra hamburgare o grejer
kommer ner till unns gasgrill
unns gasgrill har ingen gas för att unn suger
unn blir sur pga att unn är cpdödshungrig och inte tycker om att man klagar på hennes grill
unn tar på sig högklackat och går och flörtar med grannen
vi får grilla på deras coca cola-grill
allt bränns men blir ändå inte varmt
grillar i ca 1h för att få allt varmt
allt är varmt
vi fixar resten och äter ballin ass hamburgare med klyftpotatis o röööviin

sen avslutas allt med


TÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRTAAAAAAAAA MED HAAAAAAAALLLLLLLLOOOONNN

I övrigt har jag ont i huvudet och har suttit i möte hela förmiddagen. Jag har ingen ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0