måndagsmorgon

Måndag again.
Och efter långhelg, därmed har jag helt glömt bort hur man jobbar. S¨å jag bloggar lite sålänge och hoppas att jag inte ska komma ihåg på ett par minuter till.
Det är ju en av mina tidiga mornar så jag dök på radion och till min stora lycka så lyckades jag få in en inte så brusig p3. Aino kommer förmodligen ändra kanal när hon kommer till jobbet om en litenstund. Trots att jag lagt beslag på fjärrkontrollen har hon lite mer makt eftersom radion står på hennes skrivbord. Darn liksom.

I helgen har jag gjort nya musikalska upptäckter i min ipod. Sambassador samt Jack Johnson är de musikaliska landskap jag har gått på upptäcktsfärd i. Sweet, sweet music! Jag gillar att ha löjligt mycket plats i min musikspelare så att jag kan utforska nya grejer i min egen takt.
En annan grej jag upptäckt är varifrån jag har fått Back Where I Was Final-låten ifrån....Magnus såklart! Denna braiga tune var med på en av mp3-skivorna min högst älskade Magmus bränt åt mig. Att jag inte förstod det på en gång kan tyckas dumt, jag menar vem skulle annars ha så förbannat bra och i så sjukt hög utsträckning överensstämmande musiksmak med mig? Only Magnus.
Eller Andreas har ju inte helt dålig taste in music han heller menmen...


Vill skicka ut lite lovin' till lillebror som förutom avslitet korsband även lider av heartbreak. Chokladglass ftw!

Dessutom, när jag ändå håller på att dela ut uppmärksammanden, förtjänar Abbe en liten eloge, det är så skönt med folk som förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0