guitar hero madness

Alltså. Egentligen. Varför? Det är ju helt unexplainable! Stupid behavior! Det är väl som Håkan Hellström sa i den där intervjun i Cosmopolitan jag köpte i ett svagt ögonblick...men vet, när man blir dum i huvudet.
Jag är dum i huvudet. Mina nojor är helt outrageously löjliga! Jag hör det ju själv men ändå kan jag inte sluta för jag kan ju inte veta säkert om det är så som jag hoppas och vill att det ska vara, nämligen att han tycker om mig med.
Slog upp noja i lexins lexikon:

Svenskt uppslagsord
noja nojan nojor subst.
galenskap (vardagligt)
Engelsk översättning
madness

Känns toppenbra att jag har madness! Men tagen är i alla fall kvar och så är det med det.

Hade ju egentligen tänkt packa upp de två otroligt glammiga Ikea-kassarna som innehåller typ alla mina kläder och saker. Känns lite opraktiskt att ha dem stående, de tar nämligen upp ALL golvyta i mitt rum. Så det hade ju varit smart om jag hade tagit tag i det.
Men jag valde att spela guitar hero istället. Logiskt? Nej. Smart? INte alls. Men fairly underhållande! Har klarat typ fyra låtar (på easy) nu! Hurra för mig!
Jag inser att det nog kommer att ta lite tid innan jag kan spöa Millan men jag är på g nu iaf!
Känns som att min lillebrors nyinköpta ps3 har en kanske inte har en helt och hållet positiv inverkan på vår familj. Imorse valde Ylva nämligen att spela Guitar Hero istället för att sminka sig. För det fick hon dagen hjälteutnämning av mig. Lätt värt!

Kommentarer
Postat av: J

Noja e nice ju, finns värre saker att ägna sig åt här i världen.. Detsamma gäller guitar hero, även om man hade vart världsberömd om man hade lagt ner samma möda och energi på att bli bra på riktig gitar.. =P

2008-04-11 @ 14:15:01
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Unn

Mm, frågan är ju varför man inte väljer att lära sig något vettigt. Det är helt enkelt för stimulerande att spela guitar hero för att det verkliga alternativet ska kännas tillräckligt lockande antar jag...

2008-04-12 @ 10:20:50
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0