Men då klubbar vi det då!

Suck, nu har jag tråkigt igen.
Igår, på visningen så hade vi en paus då jag kunde passa på att krypa upp i soffan och äta lite av den choklad jag hade haft med mig som blodsockerboostare. Och frågan som snurrade i huvudet då var: varför har man inte en man och bor på landet?
Okej, jag har väl inte dikekt tänkt gifta mig och flytta ut på landet nununu, finns ju lite annat man vill hinna med att göra i sin ungdom också. Men det känns lite som att det är målet. Sen. När jag ska vara vuxen på riktigt. Då ska jag bo på landet och ha man, barn, hund och häst. Fantastic!
Men då klubbar vi det då!

Bra, vad ska jag bestämma härnäst?
Att jag ska få en kärleksförklaring via sms? Det hade varit kul!
Att jag ska få sluta tidigt imorgon? Kanske tom klockan fyra?
JA, den tar vi! Härmed bestämmer jag att jag slutar vid fyra imorgon!
(hehe, jag ska faktiskt sluta vid fyra imorgon, men jag känner mig mäktigare om jag tror att jag bestämmer det själv)
Hm, kanske borde jag bestämma att jag ska vinna på triss och få minst tio tusen i tio år? Eller att jag ska komma in på arkitekt med mina gymnasiebetyg och därmed slippa plugga upp dem eller göra arkitektprovet)? Eller att jag ska komma på mitt drömyrke? Eller varför inte att någon som jag tycker om ska bjuda mig på glass? Eller att...

I could go on and on!

Kommentarer
Postat av: Mill

Lite fusk att sätta ut mål som på förhand var spikade... Men jag om någon ska inte säga något.

2007-11-01 @ 21:44:07
Postat av: Unn

Men det blir ju lite roligare då ju! Så det så!

2007-11-02 @ 10:42:47
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0