a mememe weekend

Jag har haft en riktigt riktigt b´ra helg måste jag säga.
Fridaynight med Pump up the Jam med min älsklingssigrid. För att sedan fortsätta till förfest hos Mårten och senvidare ut i natten till DeLuxe. Lyckades med konststycket att bli lagom full. Great success!
Sen jobb lördag morgon med datakurs. Därefter vidare ut till mitt hus i öjaby. Ensamhushålle is the grej!
Så sen jag fick helg runt lördag lunch har jag bara ägnat mig åt mig själv. Det var välbehövligt. Alone time är verkligen underskattat! JAg har sovit mycket (naptime is the best time!). Ätit mycket efterrätt (after every meal, including breakfast). Och tittat på mycket sex and the city. Och bara umgåts med migsjälv for a change.
Var egentligen bjuden på family dinner hos pappa men jag ringde och sa att jag inte kände för det. kände att jag ville vara kvar här hemma och bara vara(det är bra att mina föräldrar blivit så spirituella, de fattar saker som att göra det man känner och att vara ifred nu = good shit!!).
So, nu ska jag bjuda mig själv på middag. Får väl surfa runt lite på arla.se (recept på internet är typ bästa idén sen plastpåsen!) och se om jag hittar något som ser mumigt ut.

(det enda jag överhuvutaget kan klaga på denna helg skulle väl vara the lack of sex...oh well, I shall overcome. :-P )

btw Ben & Jerry är mina favoritpersoner just nu....skulle vara att mamma toppar dem iom att hon lämnat tre (numera två) B&J's glasspaket i frysen till mitt förfogande! Mycken kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0