Jobbelijobb

Mitt jobb är verkligen super exiting hela tiden!










Not!
Just nu gör jag absolut ingenting. PÅ riktigt. Jag har ingenting att göra för jag har redan lagt in alla bilder och det finns inget mer jag kan göra just nu. För jag måste sitta här och passa telefonen och le trevligt om någon skulle komma in i butiken. Jag är faktiskt väldigt bra på att le trevligt och att låta trevlig på telefon. Om jag får säga det själv! Och det tycker jag att jag får.
Man blir en jävel på att handskas med folk av mitt jobb. För nästan alltid när någon ringer så vill de prata med de av mäklarna som är ute och springer någon helt annanstans och då måste jag se till att den kunden känner sig trevligt bemött och få den att inse att jag verkligen gör mitt yttersta för att den ska få sin vilja igenom. Tyvärr är en dels människor jävligt krävande och tycker att jag borde använda mig mer av telepati och teleportering i min kontakt med de dyrkansvärda Mäklarna. Fnys! Tacka vet jag trevliga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0