Festival time agian

Imorgon åks det till Arvikafestivalen. Det ska bli roligt! Jag har inte riktigt fattat att vi ska åka ännu, det har liksom inte sjunkit in ännu. Men det är jag, Sigrid och Lijsa just like last year. Och sen ska ju Benny och Hills dit med. Party on.
Fast jag är inte så taggad ännu. Jag tror det är Peace & Love som spökar. Fy fan. Bussresan upp var det värsta jag har varit med om! Fan va jag var ledsen. Och alla tankar bara snurrade och man var instängd på en buss och allting bara var ashemskt. Första dagen var också terrible så fort man såg någon eller hörde någon låt  som påminde mig om...så bara brast ju allt. Fan va dom dagarna sög!
Sen var det ju rätt så trevligt de sista dagarna men det kunde ju inte bli som det borde ha varit.

Jag ska peppa migsjälv i kväll med S o L. Det kommer att bli finfint. Måste också packa ikväll. Ska dock inte ta minegen ryggsäck denna gång. Den är faktiskt inte så bekväm! Ska ta pappas ryggsäck, jag tror att jag ät lite för lång och bredaxlad för min lilla backpackerväska, pappas blir nog bättre.

Dagens

  • Happening
    Vi har fått en ny kopiator/skrivare/supermaskin på kontoret! Den kan ta mig fan allt! Skulle inte bli ett dugg förvånad om den kom fram till mitt skrivbord och serverade mig en nybryggd cafe mocca och nybakade kanelbullar som den själv producerat samtidigt som den kopierade upp ihophäftade besiktningsprotokoll med färgtryck på bägge sidor av pappret!
  • Fråga
    Varför blir alla så flirtiga på sommaren? Eller är det bara jag som blivit ofantligt mycket snyggare (which I doubt!)? men seriöst, det är så sjukt mycket fler dudes/män/pojkar som spanar in mig och håller ögonkontakt lite längre än brukligt -på sommaren! Hur kommer detta sig? I'm clueless!
  • Craving
    Skinkmackor med senap. Lite skumt men det är typ det enda jag känner för att äta these days. Har hört att man får lite märkliga cravings när man är gravid....fast jag är ytterst tveksam till att jag skulle vara havande. Ytterst! Det går nog inte att bli mer otveksam.
  • Tack
    Min Mårten som är av en så lämplig ålder men som aldrig någonsin skulle ens drömma om att langa alkohol. ^:~

Nu ska jag hem och prepara mina stuff. Love to ya'll!


Kommentarer
Postat av: En sur Millan

Vad ska man stoppa in i iPoden? MUSIK, bra MUSIK, MUSIK som inte är "Cara mia" eller "sjumila steg" eller Eric Pryds jävla skit version av "another brick in the wall p2". Jo Unn jag ska berätta vad man ska använda för insperation, fucking jävla MYSPACE! Bästa portalen ttill ny musik, ever. P3 hade en guld period för en tio år sedan, nu är dessa underbara program kult, Hassan och hela pippirull gänget är kanske det bästa som någonsin producerats inom radio ethern, men vad har P3 att komma med idag? För fyra veckor sedan satt jag och lyssnade på P3 då de hade en special om tystnad, i hela 10 minuter spelade de upp ett band ifrån ett tomt rum i tjernobyl, tystnad! Men om du känner dig inspirerad av tystnad från tjernobyl så är jag glad för din skull, själv fyller jag på min iPod med lite av Tyros glada låtar och njuter av sommarskurar, hoppas att ni hade det trevligt på arrvika BTW.

2007-07-15 @ 00:50:27
Postat av: millan igen.

Fan ta tagentbord! jag kan fan inte stava på tagentbord!

2007-07-15 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0