Den Hemska Sjukan

Det är torsdag och jag har Den Hemska Sjukan.
Det var ju studentfest igår. Efter min lilla fore-fest (som jag tyckte var ganska trevlig, håller ni inte med kan ni skicka eventuella klagomål till Göteborgskex....så blir dom nog lite förvånade där på kontoret.) knatade vi iväg till Folket Park där Hollywood-kalaset ägde rum.
Men det var tråkigt där tyckte Unn. Så strax innan midnatt gick Prinsessan Leia hem till sin alldeles egna Legolas.

Lediga idag. Känns bra. Matte projektet känns mindre bra.


Ni skall icke glömma att köpa årets hetaste kalender: Åby-Tjureda, Den nakna sanningen.
I denna kalaende som rymmer både min pojke(Mr Juni) och dennes pappa (tränarna är januari) kan man se bandy laget Åby-Tjureda posa lättklädda, på ett (då och då) smakfullt sätt.
För denna skatt får man betala 100 riksdaler. Mycket prisvärt! ^_~

Kommentarer
Postat av: Anonym

"skicka eventuella klagomål till Göteborgskex....så blir dom nog lite förvånade där på kontoret" Anders&Måns-inspirerad :P

2007-01-30 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0