Svara då!

Okej jag erkänner jag är totalt värdelös på att börja plugga i tid! Nu sitter jag här fem dagar innan provet och försöker nöta in de tre kapitlena fysik i mitt minne. Good luck to me!
Men ikväll blir det party! Yey! Var länge sedan jag partajjade med hela ganget. Ska bli kul med hemma-fest igen (Gosh va gammal jag känner mig helt plötsligt! >.<)!
Ringde till Mårten för att kolla hur han planerar att göra i afton men det är ju helt hopplös att ringa till honom! Varför detta kan man fråga sig? Jo det ska jag tala om! Det är nämligen så att INGEN i hans familj presenterar sig när de svarar i telefon! My God the frustration! Okej mamma Birgitta brukar väl säga "Sundholm" när man ringer hem till dem men i övrigt så får man bara höra ett:
"Hallå"
Då måste Unn säga:
"Hej, det är Unn. Vem är det?"
Vilket jag inte tycker känns som det absolut trevligaste sättet att starta en telefonkonversation på. MEN JAG MÅSTE TYDLIGEN DET DÅ DET SKA VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT SÄGA "HEJ DET ÄR MÅRTEN/JESPER/JACOB/BIRGITTA/ISA/MIKAEL. Kul!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha, I see the problem. Det kan vara lite irriterande, men vad kan man göra? ^^ Hoppas att du hade en rolig kväll igår, även om alla inte mådde superduper hela tiden. Kul att träffas så många anyway, det var så längesen! Kramies

2007-02-04 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0