lunchhour

Hur svårt kan det vara att skicka ett litet sms?!?!
Har blivit uppringd HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELLST idag. Men det funkar ju som sagt inte att ringa/ta emot samtal på min nuvarande telefon. Eller jo det funkar men den jag pratar med hör mig inte. Vilket gör samtalet liiite mindre intressant.
So please, please, please ring inte skicka ett sms!

Har lunch nu och tittar på Oprah. Det handlar om hur lycklig man är. Jag tror nog att jag är ganska lycklig egentligen. Jo, jag mår faktiskt inte dåligt. Jag är kanske ledsen ibland, men jag är inte olycklig. Det kan jag faktiskt inte påstå. Vilket är väldigt skönt. Att vara olycklig suger. Happiness rules!

Är lite nöjd med mig själv, jag har lyckats laga min cykel! Det du! I'm Bicycle Repair Man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0