Aj

Magen sriker efter mat men jag kan inte äta någonting.
Jag har asont tackar som frågar.
Om jag glömmer bort mig och biter ihop käkarna gör det så fruktansvärt ont att det inte är klokt.
Aj.
Varför utsätter jag mig för detta egentligen?
Jo, för att jag ska bli fin.
För att ni andra ska tycka om mig.
Jag vill vara vacker.
Jag vill vara söt.
Jag vill bli älskad.
Tänk vad mycket man är berädd att ge för att bli omtyckt.
Jag har helt frivilligt gett mig in i denna tortyr som tandställning innebär.
Jag har ont.
Inte bara i tänderna.
Det gör ont inuti mig.
Jag vill att någon ska räta upp min själ också.
Kan du hjälpa mig?
Snälla?
Jag ber dig! 
Jag behöver din hjälp!
Jag vet nämligen inte hur man gör.
Aj.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

*sträcker ut min hand*

2006-05-12 @ 22:07:21
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: kim

vi tandställningsgurus får hålla ihop, hörru.

2006-05-12 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0