Smygblogg

Jag borde egentligen jobba. Men jag behöver bara beklaga mig lite. Nu verkar det som om alla mina compadres har slutat blogga. Hur ska de komma ihåg mig om jag inte gör mig påminnd genom små kommentarer hela tiden? Förmodligen kommer de att glömma bort mig och sedan när hösten infinner sig så kommer ingen att hälsa på mig när jag vandrar runt i min ensamhet i Katedrals korridorer. Men det var ju trevligt att känna er i alla fall!

Idag var jag och mormor och lunchade på Lagerlunden, trevligt värre!

Imorgon på lunchen ska jag kika på de finfina skorna igen för att skaffa mig ett andra intryck och lära känna dem lite bättre. Är de värda 950 kronor? Jag börjar nästan tro det....

Det är tur att jag ger intrycket av att vara en väldigt skötsam och ordentlig person, för då kommer man undan med så mycket tex att tränga sig i köer, ta för många köttbullar i matsalen och att blogga på arbetstid. ^^ tihi

Kommentarer
Postat av: bad student

förlåt
men klockan va mycket. man fattar budskapet iaf. trots stavningen >.

2006-06-21 @ 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0