Sleepdeprived night

Jag kunde inte somna i natt. Jag tror att sömnen infann sig vid fyra ungefär.
Prick klockan nio vaknade jag och kunde omöjligt somna om.

Vid två insåg jag att jag lika gärna kunde göra något vettigt istället för att ligga och stirra upp i taket. Så jag beslöt mig för att börja importera en smart förvarings box från USA som kallas Instant Storetm. Nu har jag börjat sälja dem till butiker runt om i Sverige och min verksamhet har redan nu, blott nio timmar gammal, börjat gå med vinst. I eftermiddag lär jag vara på god väg mot min första miljon....

Eh, det var väl inte helt och hållet sanningsenligt. The truth be told så ägnade jag mig åt att importera bengaliska fusk-tigerskinn, av högsta kvalitet. Dessa skinn sålde jag till en fd porrstjärna som nu lämnat porrindustrin, men fastnat för den lite tacky inredningsstil som brukar förekomma i dessa movies. Vid denna affär så blev jag tipsad om ett företag som tillverkar en helt ny sorts glidmedel. Detta företag och deras revoltionerande produkt, som med en smula markanadsföring skulle kunna förbättra människors sexliv tusenfalt, hade råkat i ekonomiska svårigheter och hotades av konkurs. Så jag köpte företaget, redde ut deras ekonomiska bekymmer och fixade till marknadsföringen. Glidmedlet säljer nu som aldrig förr. I eftermiddag lär jag vara på god väg mot min första miljon...

Okejokej, jag la in mina cd-skivor på datorn och la över dem på iP'n. Det kändes lite löjligt att bara ha nio låtar på en mp3spelare med 30gig.

Kommentarer
Postat av: puff

okej, men vi kan ju smuggla cigg, från baltikum!
eller börja tillverka en juice, kanske av rönnbär?

2006-12-28 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0