Bristen på rödvin

Då kan man kryssa Tenta i Datastrukturer och algoritmer från sin fiktiva att-göra-lista. Återstår bara ett antal inte så fiktiva saker att göra innan det bär av till Österrike och the Alps på onsdag. Men det fixar sig. Påbörjade ett lite halvhjärtat försök att packa packning men jag började titta på tågbiljetter München-Bad Gastein istället.
.
När jag gick från tentan var jag dundersugen på att dricka vin. Men då alla andra var måndagstorftiga eller hockeybögar blev det inget sällskap. Tänkte att jag ändå skulle ta mig ett glas rött till maten. Fast när jag väl tagit ut min förträffliga hemlagade lasange ur ugnen var jag så hungrig att jag glömde bort vinglaset jag hade lovat mig själv. Typiskt. Och att börja dricka vin nu bara för att känns lite onödigt. Så det får bli en annan gång... fast vid närmare eftertanke lär det bli rödvin och lunch i backen redan på torsdag. Att uthärda tills dess blir nog inget större problem.
.
Nu är det natt.
Pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0