is

I och med att jag tydligen har missat den björnigaste vintern i Smålandsminne så tycker jag endast att det är ganska stiligt med all snön vi har fått nu. När jag försöker påtala hur fint och mysigt det är med snö får jag mest lynchningsvibbar från dem jag pratar med. Tydligen är det inte så pk att gilla snö i slutet på mars.
Men jag gillar det. Sålänge jag får vara innomhus. Är så jävla svinkallt ute att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Sista dagen i Indien, dvs i måndags, var det 32ºC. Jag och min kompanjon Sigrid var klädda i långbyxor av Alladinmodell, hoodies och halsduk. Dessutom hade jag riktiga skor på fötterna. Vi insåg redan innan vi klev på planet att Skandinaviens temperaturer skulle bli ett inverterat helvete...dvs bäst kunna liknas vid lågor av flytande kväve som smeker mitt sölbrända skinn.
huvvaligen.

Kommentarer
Postat av: J

Sådärja, willkommen hem till det frusna helvetet! =)

2009-03-29 @ 13:39:58
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

Hej!

Tänkte bara fråga om du vill vara med och svara på en fråga som jag ställer till er läsare på min blogg i inlägget som heter "Fy fan!"? Det skulle vara roligt att få höra just din åsikt, och du kanske har varit med om något liknande?

Kram Emelie

2009-03-29 @ 13:45:02
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0