Uppdatering av....well det mesta typ.

Jag gillar mitt nya hår. För det är fint.
Tog lite bilder av spektaklet igår som jag tänkt lägga upp men kameran dog precis när jag skulle trycka in bilderna i datorn. Så det blir till att träffa mig irl om man är nyfiken på min nya frisyr.

Känns bra med a new haircut. Har ju kännt mig väldigt blek, grå och lame lately. På de flesta plan. Både vad det gäller utseende och hur jag känner att jag framstått. Vilket jag inte har kännt mig riktigt bekväm med. Jag vill inte vara osynlig och tråkig, jag vill finnas. Med besked.
Är för övrigt lite sugen på nya glasögon med. Inte för att jag ogillar mina gamla, de är ju fina... och jag antar att jag passar rätt bra i dem. Men att ha ett till par att variera med hade varit rätt kul. Och isf skulle jag vilja ha ngt lite mer edgy. Min syn är ju rätt stabil these days så det skulle ju funka. Hm ska nog ta en sväng om Jacobsons Optik och låna med mig lite bågar. Vore ju kul att kika lite iaf.
Så det känns som att jag har den yttre tråkigheten under bearbetning och framsteg görs. Då återstår bara min inre slenterian. Kanske skulle börja motionera i liten skala igen? Typ gå lite promenader lite oftare. Det skulle nog råda bot på den rastlöshet som gäckar mitt inre. Dessutom ska jag nog ta en liten paus från festandet. Eller drickandet då i första hand. Har blivit alldeles för mycket nu den senaste tiden. Det känns inte kul och värt besväret längre. Så no alcohol for me på ett tag. Behöver lite andrum för att återfå någon form av glöd. Det är nog det mitt liv saknar. A spark.
Mm, nu känns det lite bättre. Som att min inställning till livet, universum och allting har fått en viss fräschör som gör att jag känner mig quite a bit more positive! Fan va nice! Nu tar vi tag i det här!

Kommentarer
Postat av: J

Thats the spirit =) Men alkohol behöver man junte lägga ner för 17 hakar! Dock så är träning förbannat fint, iaf för mig när jag blir deppad =)

2008-05-07 @ 22:31:54
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: Unn

Njäe, det måste man väl kanske inte men det känns liksom inte kul att supa längre. Som att det inte är värt bakfyllan, pengarna och besväret att införskaffa alkoholen. Så jag ska ligga lite lågt, med just alkoholkonsumptionen iaf. Sen behöver man inte sitta hemma och tråka för det.

2008-05-08 @ 10:14:56
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: sigrid

en annan sak som hänt är ju att vi spenderat 28 064 SEK

2008-05-08 @ 21:56:54
Postat av: Unn

S: Ja, jag har skrivit om det i vår blogg! :D

2008-05-08 @ 22:01:07
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0