Socialt kompetenta människor är grejen!

Jag (och min oblyga labrador Ronda-vovven) har nu följt Emanuel hem. Vi bor ju bägge i Öjaby så det är egentligen lite odd att vi aldrig har tagit tag i saken och umgåtts innan. Men idag så!
Det är kul när man träffar folk man inte behöver anstränga sig för att umgås med! Utan det bara flyter på utan obekväma tystnader och stelhet. Vi satt och pratade och helt plötsligt insåg jag att klockan var natt. Galet hur olika fort tiden kan gå! Och hur mycket fortare och bättre det blir när man känner sig bekväm i sitt sällskaps närvaro.
Okej att E är en väldigt social person, men ändå. Jag tror inte bara det var jag som hade trevligt. Okomplicerat umgänge är grejen, jag börjar inse det mer och mer.

Jag tror jag vet åt vilket håll jag lutar i glasögon valet men det är svårt för alla säger olika. Men vad jag vill är ju ändå det viktigaste. Helt säkert är i alla fall att nummer 4, Ray Ban:sen är helt ute ur leken. Men det har de nästan varit från start. Dock var det ju på den bilden jag fick till en någorlunda vettig pose...vilket lurade en del att tro att dom var fina. Men att hävda att dom är med i toppstriden vore att fara med osanning.

Fuck, nu blev det sådär jättesent idag också. kanske ska jag duscha nu då så att jag kan sova ett par minuter extra imorgon? Ja, det känns ologiskt och bra så så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0