listigt

Jag har inget att göra. Så jag ser till att sysselsätta mig, med att fylla i en sån här fjantig lista som jag älskar. Listor är grejen. Jag vet inte varför listor tilltalar mig så mycket. Kan det ha varit Pernillas utelista i FRIDA som formade min då elvaåriga hjärna att gilla listor? Kanske, kanske inte. men det är ett faktum jag går igång på listor, det är ju typ det bästa sättet att skriva saker på.
Så nu ska jag svara på frågor i en lista. För att jag kan. Har knyckt listan från annas bdb, fast jag har raderat de frågor jag tyckte var tråkiga och bara behållt dem jag tyckte var någorlunda "intressanta".

  1.  Hur lång är du? 
    171,5 centimeter.
  2. Vilken hårfärg har du? 
    I'm a redhead. Going on blonde. Palla hålla på att färga håret när man är ute och backpackar sen.
  3. Har du haft sex senaste månaden?
    Jo, det har jag nog. Eh, ja, helt enkelt.
  4.  Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
    Mina trosor är mörkblåa med vit spets. Och min bh är ljusgrå med vita band.
  5. Har du kysst någon idag?
    Nej för den jag dejtar(?) har ju utsatt mig för en kyssblockad. Fruktansvärt tråkigt. Så jag har inte kysst någon på lite drygt 10 dagar.
    Frågan är väl om man ens kan påstå att man dejtar om man har slutat pussas...? Utan kärleksfullt behavior blir det ju bara som vilken polare som hellst. Fast weirdare.
  6. Hur många syskon har du? 
    Två, och mina syskon är bäst någonsin!
  7. Hur många ställen har du bott på?
    Nicosia (Cypern), Manila (Filipinerna), Singapore, San Rafael (CA, USA), Värendsgatan 24 (Växjö, Sweden), pappas nya hus, mammas nya hus. That makes seven aight?
  8.  När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 
    I söndags (alltså i förrgår) var jag och Ylva och tittade på dansuppvisningarna tillsammans, sen hjälptes vi åt att laga mat på kvällen. Roligt är att vi tillbringade lika mycket tid i köket...men jag gjorde marinaden, sallanden, grillade köttet och blandade ihop rödvinssåsensåsen...Y fixade potatisen. Igår tittade vi på tv tillsammans.

    Natten mellan lördag och söndag pratade jag och lillebror i några timmar. I söndags cyklade jag och Carl till Öjaby tillsammans. Och igår observerade han min strykreträning (C hade en liten tokdans-session brevid mig) och gav mig tips på nya övningar.

    Umgås rätt frekvent med mina siblings faktiskt.
  9.  När var du senast med nån kompis?
    Fredagskvällen. Men då var det desto fler.
  10.  Vem sov du hos senast av dina kompisar?
    Eftersom man knappt kan anse att vi dejtar så blir det väl E då. Fast jag brukar ju inte ha sex med mina vänner i så stor utsträckning iofs...så då blir det väl...Andreas? Vi är ju vänner nu...
  11.  Har du kysst nån kompis?
    Haha, ja det kan man nog påstå att jag har!
  12. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
    Ja.
  13. Längsta tid du varit osams med en kompis?
    I don't really do långsinthet.
  14. Sexigaste klädesplagget på andra könet? 
    Svårt! Skulle nog säga STIL!
  15. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
    (den enda anledningen jag har valt att spara denna frågan är för att den är så OTROLIGT korkad!)
  16. Fulaste plagget andra könet kan ha?
    Jisses, hur lång lista ska jag göra?
    Men Annas svar på detta var rätt bra: Fula underkläder!
  17. Vågar du visa dig i bikini/badbyxor? 
    Jodå.
  18. Vågar du ha sex på offentlig plats? 
    Hehe. Jo det tror jag nog. Eller kanske inte offentlig plats som typ storgatan klockan två en lördag. That would just be gross!
  19. När tuggade du tuggummi senast? 
    I lördags.
  20. När var du på semester senast?
    I februari när jag var i Schweiz och åkte skidor med mamms och syskon.
  21. Vilken färg är det på din tandborste?
    vit-grön-röd-blå, jag tror jag har ungefär 7-8 tandborstar för tillfället.
  22.  Vad har du för påslakan just nu? 
    Hos mamma klädsamma från Ikea, hos pappa har jag knyckt hans gant-laken med stjärnor.
  23. Vem såg dig naken senast? 
    E?

Japp, totally pointless och underbart. just the way I like it!


Kommentarer
Postat av: J

Glad to be back =)

2008-05-27 @ 17:04:42
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Vilken tur =)



Du borde förresten glo high fidelity om dunte redan gjort de...

2008-05-28 @ 15:16:08
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: The Idiot Wind is blowing

Word på det där, J!

Listornas film.

2008-05-28 @ 20:29:55
Postat av: J

Aktiviteeeeeeeeeet!

2008-05-30 @ 21:58:24
Postat av: Kotteby

Vilken färg är det på din tandborste?

vit-grön-röd-blå, jag tror jag har ungefär 7-8 tandborstar för tillfället.



Har precis konstaterat att du har en fetisch i tandborstar. Som bonus kan jag avslöja att inte har. Jag repeterar. Inte har fula underkläder!



Som extra bonus kan jag avslöja att min fru såg mig senast naken. Hon skrattade. Vet fortfarande inte om det var bra eller dåligt.

2008-06-27 @ 11:31:00
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0