Bäst just nu:

I'm the one that you want and you want me now.
Suburban Kids With Biblical Names ska ha en eloge för sin blotta existens. Och ovan plockade citat känns så rätt, så rätt att jag skrattade högt när jag hörde det.

Supermackor
Subway i all ära men jag ÄGER på att tillverka megamackor! Lever typ på smörgåsar modell större atm. På dagens lunchmacka hade jag (in order of apperance:) smör, grillat kött från igår, hot & spicy sås, lite potatissallad, bladsallad, tomat, gurka, ost och creamcheese. The trick to not spilling all over the place is tinfoil. Och dressingen gör all the differance! Blir nästan hungrig igen bara jag tänker på mina macktillagningsskills.

tvåhundrafyrtiofem
Min registreringsnummersjakt progressar, såg 245 innan. Woho!

Love is all around
Gick fram och tillbaka till Handelsbanken i jobb purpose och ALLA var verkligen kära och hade någon att hålla i handen. Så fint, så fint! Jag blir så lycklig i själen av att se alla kärleksfulla medmänniskor! Detta trots att det är oklart om någon vill pussa på mig. Anser att jag är ganska god person som blir glad, och inte ett blodtröstande svartsjukemonster, av andras offentliga kärleksdisplay.

[majj ahjpådd]
En jävligt fantastisk manick egentligen. Having studied vågrörelser så är det rätt obegripligt att de ljudvågor som skapas av den lilla musikmaskinen kan göra så att ljuv musik uppstår i mina öron.

Rea-stands
Såg en massa fina, BILLIGA grejer on a rack utanför Sisters. Bla två stycken skjortor som jag har haft på min imaginära önskningslista for a while now. Ska gå dit när jag slutat för att se om nån av dem kanske passar my body. Vore trevligt!


Kommentarer
Postat av: J

Helt glatt ju =)

2008-05-06 @ 10:20:10
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Haha är jag det då? =P

Nja oftast är det skönt, men ibland säger de åt mig att typ hoppa från berg och sånt, och då gäller det att tänka själv också!

2008-05-06 @ 16:15:48
URL: http://kreftans.blogg.se
Postat av: J

Haha nä, var väl mest en observation och lite info om mina kära vänner.. =)

2008-05-07 @ 12:05:13
URL: http://kreftans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0