Vårdcentralen, igen

Jag har fått en ny tid hos vårdcentralen. Ringde för att se om jag kunde få ett sjukintyg på att jag har körtelfeber som jag ska ge till försäkringskassan. Sjukvecka nummer tre är påbörjad och då ska försäkringskassan hoppa in och hjälpa min arbetsköpare betala min sjukersättning på 80% av min lön. Om jag bara kan få tag i den förbannade försäkringskassan. Har försökt ringa hela morgonen....men nu har jag iaf fått en köplats. Just nu har jag plats nummer 66 i kön, så det känns lovande. Hade 78 när jag började.
Men jag ska iaf till sjukhuset igen.
Tydligen visste dom inte vad det var med mig...förutom att det var en virusinfektion. Weird. Very much so. Så nu ska jag dit igen så att de kan känna på mina svullna körtlar. Jag har tröttnat på det här med sjukdom, men jag känner mig ju galet mkt bättre. Fast det vore ju bra att veta vad det egentligen är jag råkat ut för. Möjligheten att det är körtelfeber finns tydligen fortfarande, sist jag var hos läkaren hade det ju inte min härliga sjukdom slagit ut med full kraft. Och då var bara halsmandlarna svullna.
Menmen, jag vet inte. Nu får jag väl åka dit igen, och betala 150 kronor...igen, för att se om de kan komma fram till något vettigt

Kommentarer
Postat av: sigrid

älsklingen.
jag har lekt med lijsa idag, och hon e gärna med och förgyller din vardag framåt helgen :)

2008-03-26 @ 02:17:03
Postat av: Unn

Yay! Låter fint! Vi kanske kan köra en repris på
vår Juno-kväll? Det tycker jag! Kärlek till er båda!

2008-03-26 @ 10:45:51
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0