Thank God for every other night but Friday!

Just nu känner jag mig trött, mega trött. Och lite förvirrad. Och ganska dissad. Anledningen till att jag känner mig dissad är nog inte så mycket mina vänners fel som msn:s. Msn väljer tydligen att inte riktigt dela med sig av vissa meddelanden folk skriver till mig. Och jag vet ju på så vis inte när folk medvetet dissar mig eller när det bara är fel på programmet. Slusatsen är iaf att det inte känns så kul.
Plus att jag nu är megatrött. Alltså verkligen så trött att jag vill gråta och/eller gå och lägga mig. Så nu känner jag mig lite exrta ömtålig. Och alltså mer mottaglig för den msn mobbning jag utsätts för. Jag orkar inte!
Det är för att jag var i stan idag. Bussresor, lunch samt bibliotek var tydligen en gnutta mer än jag klarade av under en dag. Måste ta det lite lugnt. Men det är svårt. Jag känner mig ju frisk. Jag är frisk. Men så trött. Det är svårt att känna sig som vanligt när man sitter still och sen så fort man börjar göra saker eller nått så blir jag trött. And that sucks. Så jag kan egentligen bara gör en ordentlig "vanlig" sak om dagen. And they say beeing ledig ska vara trevligt! Bah! I don't think so!

Jag tycker inte om fredagar längre.
För det första går inga good tv-shows, vilket är väldigt ologiskt då fredags tv inte borde vara sämre än andra kvällars...men så är det. De program som går på friday nights är så himla ångestframkallande. Jag vet inte vad det är men jag får verkligen inte några positiva vibes från svensk tv's "högbudjet"-fredagsnöjes produktioner. De känns så hopplöst falska och oglammiga. På fredagar ska det vara glamour! Eller åtminstonde lite glädje istället för påklistrade leenden och tvång om att man måste ringa dyra telefonsamtal för att ens "favoritdeltagare" inte ska bli utröstad. Jag vill vara glad över att det är helg, inte känna för att hoppa från ett stort hus för att jag inte har kunnat komma på något annat sätt att tillbringa min första helg-kväll.
För det andra så siter jag hemma medans everybody else is out having fun beeing able to drink alcoholic beverages, if they want to. Okej, man måste inte supa. Men alla andra har i alla fall möjligheten att träffa andra vänner. Det har inte jag. Eller möjligheten finns ju. Men vem skulle vilja ägna a perfectly good friday night åt mig så länge jag befinner mig i detta patetiska tillstånd? Jag bor i Öjaby. Jag sover på nätterna. Är trött. suck.
Jag hatar fredagar. Ska nog gå och lägga mig snart. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0