Sjukdag #8

I actually feel quite good today.
Har på mig mina nyaste fina underkläder. Och relativt snajsiga kläder, för att vara en mjukisbyx-outfit iaf. Lyckades tom lokalisera ett par strumpor, har inte haft strumpor på mig sen jag blev sjuk. Dessutom rakade jag benen idag i ett försök att känna mig lite fräschare och därmed friskare. Har borstat och flätat håret, till på köpet har jag tom ett halsband på mig.
Och det känns som att jag faktiskt har lyckats lite. Känner mig ganska bra. Eller bra är ju en definitionfråga, men jag mår absolut inte så dåligt som jag mådde igårkväll eller när jag vaknade vid tre inatt.

Kanske inte bör nämna att jag börjat med ipren igen. Verkar som att min Alvedon-Ipren kombo blir kvar några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0