Not a to shabby night if I may say so

Följde inte riktigt min plan. Eller delvis gjorde jag ju det. Jag gjorde chokladdoppade jordgubbar, jag bytte sängkläder och jag tittate på Penelope. Så längt lyckades jag. I övrigt blev det lite bättre än jag tänkt mig. Min finaste Sigrid kom och hälsade på mig. Så vi borrade ner oss i mitt duntäcke och tittade på filmen tillsammans. Heja oss! Vi är så bra jag och min Sigrid. Det tycker iaf jag. För Sigrid gör mig glad. Och hon verkar tolerera mig...vilket jag ttycker är positivt om man ska idka vänskap.  ^_~

Nu har jag fått ryckningar i mitt högra eyelid (svenskt ord??). Det betyder oftast att jag är ungefär nån milimeter ifrån att pass out av trötthet. Det kan eventuellt vara så även i detta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0