nerd

Sitter nu och tittar på Team America:World Police (oh, I love this movie!) och funderar på hur nördig jag egentligen är. För ja, jag känner mig lite nördig.

  1. American Idol har blivit min heltidssyssla.
    Jag har tyvärr inte blivit av med mitt beroende till denna serie. Insåg just att serien inte tar slut förrän imorgon. So the struggle continues. 
    Och jag har nördat in på denna kvalitetsserie helt och hållet.
  2. Min främsta hobby just nu är att sy korsstygn.
    Handarbete är grejen. Har kommit jätte långt på min julkalender. Inte alls nördigt, nejnej.
  3. I've had a crush on a guy for months but there hasn't really been much progress.
    It would've been even nerdier if I hadn't done anything about it. At least I've tried, but could there be any more complications? (note: this is NOT a challenge for the universe to come up with more and worse entanglements)

Men jag är ganska nöjd med min nördighet. Faktiskt. Beeing a nerd dosn't really bother me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0