lovely song!

Creedence Clearwater's låt Can you feel the rain...eller vad den nu heter är så fantastisk. Jag vet inte varför jag tycker det. Det bara är så. Jag blir typ kär i hela kroppen när jag hör den! Det bara bubblar.
Fast det märkliga är att när jag hör den i huvudet så är det någon annan som sjunger den. Kan den ha varit med i typ Jubelspektaklet? Det är fullt möjligt. Jag har många positiva låtminnen därifrån. Typ som låten "Ron" sjöng för mig vet inte vad den heter egentligen men den går ngt i stil med "and I said yes, you look wonderful tonight". Så fint, så fint!
Var bara tvungen att säga att 'can you feel the rain'-låten är tokvacker och gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You look wonderful tonight kanske är den där dängan med Eric Clapton? :)

2008-03-06 @ 21:44:08
Postat av: Unn

hej du namnlösa. Det är mycket möjligt. Fast jag har ju inte hört den annat än i serenadform. :P
Synd bara att det var min rollfigur Beauty och inte jag som blev besjungen...

2008-03-07 @ 11:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0