In my dream

Jag har börjat märka på mina drömmar (!) att jag inte får min dagliga dos verklighet längre. Helt plötsligt har mina nattliga äventyr börjat handla om fruktansvärt hushållsnära saker, inatt drömde jag om den nedladdning jag har på gång. Alltså inte om The Wire, serien jag håller på att ladda ner, utan om själva nedladdningsprocessen. Så min dröm har handlat om torenter, upp- & nerladdningshastighet, klienter och annat på samma tema. I min dröm så hade jag värsta utläggningen om hur nedladdning funkar för min bror. Vilket iofs är ganska absurt då jag knappt kan något om nedladdning och min bror är i det närmaste expert. Men så var det iaf i min dröm.

Jag antar att denna skumma, förvånansvärt fartfyllda dröm grundar sig i att Andreas gav mig en liten lektion i nedladdning igår.

Jag behöver komma ut i världen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0